Monday, January 30, 2006

 

Neljän meemi

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Arkitehtiblogi (katso sivuseinäni) haastoi minut. Tässä neljän meemi hiukan muunneltuna.

1. Neljä kesätyötä, jotka minulla on ollut elämäni aikana:

lastenhoitaja, hotellisiivooja, baariapulainen, myyjä

2. Neljä työtä jotka minulla on:

kieltenopettaja, konsultti, kirjailija, opintoneuvoja

3. Neljä elokuvaa, joita voin katsoa uudestaan ja uudestaan:

Groundhog Day, The Good, the Bad and the Ugly, mitkä tahansa Pasolinin tai
Chabrolin vanhat leffat

4. Neljä paikkaa, joissa olen asunut Suomessa:

Tampere, Helsingin keskusta, Vantaa, Pohjois-Helsinki

5. Neljä paikkaa, joissa olen asunut ulkomailla:

Lontoo, Milano, Besozzo, Perugia

6. Neljä TV-ohjelmaa, joista pidän:

Seinfeld, Frazier, Dr Phil, The Simpsons

7. Neljä paikkaa, joissa olen käynyt lomalla:

Kieltäydyn lomamatkailemasta fyysisesti, matkustelen vain pääni sisällä

8. Neljä suosikkiruokaani:

Spaghetti, perunamuusi, broileri, salaatit

9. Neljä saittia, joilla käyn (lähes) päivittäin:

Sähköposti, omat blogit, omat kotisivut, monet blogit

10. Neljä paikkaa, joissa olisin mieluummin juuri nyt:

Viihdyn niissä neljässä paikassa joissa olen juuri nyt, kotona, omassa työhuoneessani, Suomessa, koneen ääressä kirjoittamassa

11. Neljä blogia, joita mainostan:

Sivulinkeistäni löytyvien lisäksi suosittelen esimerkiksi Heja Sverige, Mina von Münchausen, Tukholmalainen, toinen blogini Kops kaikkine sen sivulinkistä
löytyvine blogeineen
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Comments:
Rita! Siityessäni äsken tästä sinun sivultasi Arkkitehti-blogiin sain kyseisestä blogista viruksen koneelleni. F-secure poisti sen hetkessä, mutta siellä oli mm. Teme, joka varoitteli myös viruksesta. Tiedoksi sinullekin.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?